28 Nisan 2010 Çarşamba

Havalı Msn Nickleri - Havalı Nickler




Havalı Msn Nickleri,Havalı Msn Nickler,Havalı Nick,Havalı Nickler....Havalı Msn Nickleri - Havalı Nickler sitemizde :)

~ fark aradınız , farkında olamadınız ! . tek farkımız vardı bız farkındaydık ! ,D,
Kapı gıcırtısı ayrılığımızın fon müziği iken... Sen bana " seni seviyorum " derken playback mi yaptın salq ?

ßa$kaSı oLma TatLım KenDn oL Çnkü PiYaSaDa Çakma maL ßoL :)

Yüzündeki boyaLara GüVenme ! YoLLar da GüZeLdir ama aLTından kanaLizasyon Geçer ;)
Fuzuliye Sormuşlar;"Sevmek Mi Daha Güzeldir, Sevilmek Mi" diye.."Sevmek Demiş" Çünkü; Sevildiğinden Hiçbir Zaman Emin Olamazsın.
dengesizSen denGele/<>
1 aDım atamaDın sevGiye bak ŞimDi haSret kaLDık sevGimize
Biz mi SınavLara Giriyoruz SınavLar mı Bize :D
>>ve uyanDıĞımda yaLnız kaLmışTım eLimde bana aLdıĞın OyuncaĞın arkaNDAn baka kaLDım<<<
KimsesizLiĞinin hesabını bana deĞİl terK ettİKLErine soR




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder